Szukaj na tym blogu

środa, 29 stycznia 2014

Kuleczki Rafaello domowej roboty

Idziemy dzisiaj do przyjaciół na kolację i mamy przynieść deser. No i co tu zrobić... Stwierdziłam, że dawno nie jadłam rafaello, więc postanowiłam je przygotować wg przepisu znalezionego w sieci. Odrobinę dodałam i ujęłam od siebie i tak powstały kokosowe pociski :)




Potrzebujemy:
1,5 szklanki wiórek kokosowych do tego ok pół szklanki wiórek do posypania kuleczek
pół kostki masła wyjętego z lodówki ok godzinę wcześniej
50 gram cukru pudru
2 białe czekolady
2 - 3 łyżki mleka
1 łyżka mleka w proszku


W garnku roztapiamy czekolady w odrobinie mleka, stale mieszając. W misce ucieramy cukier puder z masłem i mlekiem w proszku i dodajemy roztopioną i ostudzoną czekoladę. Następnie dodajemy wiórki i mieszamy. Masę chłodzimy w lodówce ok 30 - 60 minut. Po schłodzeniu formujemy kuleczki, które obtaczamy w kokosie. Znowu chłodzimy.

Nie dodałam migdałów bo nie mogę ich jeść, ale zastanawiałam się nad pestkami dyni, jednak tą wersję spróbuję następnym razem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz