Szukaj na tym blogu

środa, 1 lutego 2012

Przepis na ciasto ala 3 bit

Przepis mam z internetu z jakiegoś bloga. Nie mam adresu więc podam przepis tak jak zapamiętałam.

Składniki:
1,5 opakowania herbatników petitbeure 220 g
puszka mleka skondensowanego słodzonego już gotowego
2 budynie śmietankowe - jeden z cukrem drugi bez cukru
0,5 litra mleka
1 opakowanie śmietany śnieżki
150 g masła
200 ml śmietany 30%

Na blaszkę do pieczenia o wymiarach 24 x 27 cm układamy herbatniki. Jedną warstwę. Następnie nakładamy na nie już gotowe mleko z puszki. Na to znowu nakładamy herbatniki. Na tą warstwę nakładamy budyniowy krem ( ugotowane budynie oba w 0,5 litra mleka, ostudzone i zmiksowane z masłem).
Znowu na masę budyniową kładziemy herbatniki. A teraz czas na masę śmietanową - 30% śmietanę ubijamy razem z proszkową śnieżką. Na to znowu kładziemy herbatniki i smarujemy cienką warstwą śmietanki. Całość posypujemy kako. (w oryginalnym przepisie było polewą czekoladową - ale dla mnie to by było już za słodkie).
Odstawiamy do lodówki na 12 godzin.
Ciasto naprawdę dobre. Ale kolejne zrobię po swojemu... Trochę czuć sztuczność śnieżki i herbatników...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz