Szukaj na tym blogu

wtorek, 6 listopada 2012

Łatwe szybkie ciasto bananowe

Naszło mnie ostatnio na ciasto jakiego jeszcze nie jadłam. I poszperałam w sieci i znalazłam przepis na ciasto bananowe.
Upiekłam... wyszło i jest pyszne.

Robi się je bardzo szybko, jest łatwe, tanie i potrzeba do niego naprawdę mało składników.

4 banany
1 szklanka cukru
1,5 szklanki mąki pszennej
1 łyżeczka sody oczyszczonej
1 jajko
50 gram roztopionego masła
100 gram rodzynek

Banany rozgniatamy widelcem w misce. Dodajemy mąkę, sodę, cukier, jajko i masło. Mieszamy mikserem na niskich obrotach. Na koniec dodajemy rodzynki.
Ciasto wkładamy do blachy (pasztetowej czyli podłużnej), wyłożonej papierem do pieczenia.
Pieczemy w nagrzanym piekarniku, w 180 stopniach przez ok godzinę - do godziny i dziesięciu minut. Należy pilnować bo może się szybko przypalić.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz